först pigg sen skit trött!



Go morgon, just nu är jag skit trött och jätte hungrig. Jag vaknade imorse av att min kompis skicka sms och sa att hon är sjuk, stackarn! Krya på dig Hanna<3 Iaf när jag då gick upp kände jag mig skit pigg. Nu när jag fixat mig klart så är jag helt slut, skulle kunna somna på direkten känns det som. Asså den här natten har vart helt mysko för mig, men det ska vi inte gå in på haha. Har inte kunnat sova nå typ.

Idag så börjar iaf skolan med gympa, sen spanska sen lunch. Efter det är det No, engelska & sist franska. Slutar halv 4 men efter skolan måste jag fixa en grej så kan nog inte blogga förns typ halv 5 tidigast :) Ni får väl kika in lite senare helt enkelt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0