hihi, väldigt långt inlägg :D

Är verkligen jätte ledsen för den dåliga uppdateringen idag, förlåt! Men har vart upptagen helt enkelt. Ska berätta lite snabbt om min jätte interessanta dag!  NOT :D  Iaf, vi började skolan imorse kl. 8 med orientering, jag och Hanna sprang efter Therese & Teresia, tack gode gud att vi råkade stöta på dom, skulle nog inte hittat 1 ända kontroll annars :P Idag hann vi hitta 10 kontroller, jag är supernöjd, det är 115poäng och jag tror 70 nått sånt brukar vara godkänt. Så eftersom vi har tid kvar på onsdag 1.5 timme igen så kanske vi kan få VG? borde ju gå :D

Efter det åkte vi hem till Hanna bytte om till vanliga kläder stack till affären tjocka i oss billag 5kr chokladkakor, vi tyckte vi var värda det eftersom det gick så bra för oss på orienteringen även om allt var Therese & Teresias förtjänst :P Det blev iaf våran lunch! Sen till skolan hade spanska, började med att jag först satt helt själv med läraren och sen kom 2 till. Så vi var 3personer som hade spanska, jag tror vi brukar vara iaf 12st nått sånt..

Efter det var det lunch, vi satt ju bara där och vänta på nästa lektion som var No, supertråkigt men vi gjorde iaf klart häftet som handlar lite om kemi, vi har ju nationellt prov på onsdag, Go me! Kommer gå helt åt skogen! hahah:D Men ska göra mitt bästa såklart!

Efter det var det engelska hände inget speciellt. Efter det franska, vi skulle baka kladdkaka, kände mig inte så sugen på att varken baka eller äta kladdkaka så jag och Sarah(hon ville inte heller baka) satt och pratade med läraren medans dom andra bakade och åt. Efter det slutade vi äntligen, då var klockan 4.

Cykla fort som fan hem höll ju på att kissa på mig!! Inte kul :( hahah. Kom hem, stack med mamma till affären handlade potatis. Kom hem jag lade mat, fläskfilé och kokt potatis. Efter det skulle jag blogga, men hann inte, för då fråga pappa om jag skulle med till spåret och springa, även om vi sprang på orienteringen idag som var skit jobbig för mina stackars ben som har träningsvärk så sprang jag ändå en gång till. Då tyckte jag faktiskt själv att jag var lite duktig! :D

Efter det raka vägen in i duschen och nu sitter jag här och skriver en hel jävla bok om min dag känns det som. Hehe, sorry om jag tråkar ut er, men behövde skriva av mig lite. Kan känna så ibland bara. Nu är jag iaf väldigt trött och ska gå lägga mig, är helt slut så jag kommer somna som en stock:D Vilka roliga uttryck jag har idag, hahah:D Ni måste ju märka att jag är väldigt trött när jag nu skriver detta inlägg ^^

Seriöst nu ska jag sova, lovar att jag ska blogga bättre imorgon, det här fick bli en vilodag helt enkelt ;) Sussa gott allihopa! ^^

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0