hihi :)

Blev lite dålig uppdatering idag, so sorry! Men hade annat för mig så :) Var faktiskt med Ella, vi hade skit kul :D haha, snacka massa skit och satt vid datan och dampade framför min cam haha. Eller Ella mest jag satt bara och garva åt henne haha :D Bjuder på några bilder!


HAHA, kolla Ellas tänder ser ut som en vampyr :'D

HAHAH, seriöst! jag dör :')

Mittbena, det gillar vi! hahaha :P

Haha, Ella har seriöst världens längsta tunga! :D

Jaa, ni ser ju hur kul vi hade :D hhahaah

Fick iaf hem 2 grejer av det jag beställde från H&M idag! :D Så har hämtat ut dom! Ska ta kort nu så lägger jag ut bild på det strax. Sen var jag nyss på affären med mamma, gissa vad jag ska göra? Ni får se en ledtråd snart! Kika in om ca 15min igen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0