Mår bättre, var nog bara lite trött tidigare :)

Så himla skön låt :) Åt lunch tidigare och tog en dusch, kan säga att båda grejerna behövdes, var ju så himla hungrig och så fick duschen mig att vakna upp lite. Så nu känner jag mig lite bättre, kommer vara hemma helt själv nu resten av kvällen pappa ska ut och jaga så han kommer inte hem förns sent. Mamma jobbar hela kvällen och lillebrorsan sover borta. Så himla skönt, så nu har jag full volym på musik här hemma och går runt och dansar och sjunger, hahah:D Tråkigt att vara helt själv, men man får väl göra det bästa av saken.
     Ska iaf läsa min bok senare, har lånat om sista boken i Twilightserien, har redan läst alla dom förut men vill läsa sista boken igen eftersom jag typ glömt bort allt i den. Sen kanske nån film, om jag fattar hur man får på den nya blue ray spelaren pappa har köpt.. Kommer troligtvis inte våga röra den så jag inte lyckas ha sönder den eller nått. Det vore så typiskt mig :P
     Nu ska jag nog ringa Hanna och snacka lite med henne, om hon nu vill det :) Har ju så himla tråkigt. Skulle iof behöva plugga på no:n vi har ju vårat första nationella prov på onsdag i Kemi :( Usch kommer gå helt åt helvete som dom andra proven :( 
Bloggar later again ofc ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0