Naglarna, vita tippar :)

Gaah! Jag är så nervös nu! ska jue på det där modell för en dag. Ska ju ta massa kort. Känns som att jag kommer se ut som en fet padda eller nått, helt ärligt asså! Men man får ju hoppas på det bästa att det blir nått bra kort. Kameran gillar inte mig så mycket haha, vi är inga bra vänner! 

Vakande iaf 9 imorse. Fick ledigt fårn skolan idag också, skulle egentligen gått hem vid lunch, men det känns onödigt att gå dit för att bara sitta av 1.5 timme utan att göra något för jag har inget att göra är klar med allt så. Nu har jag iaf nyss målat mina naglar, här får ni en dålig cambild, kommer bättre ikväll tror jag. Om jag hinner hålla på att ladda in bilder :)



Helt vanliga vita tippar med en söt rosa blomma på båda ringfingrarna :) Jag gillar det så iaf, enkelt och snyggt!

Strök min kläder igår som jag ska idag, har bara ett problem, vet inte hur jag ska vika dom utan dom blir lika skrynkliga igen? Usch, vill ju inte gå och bära dom på armen, men det känns som om det är ända alternativet :/ Sen har jag 2 problem till! Jag måste gå utan smink inne i skrapan :O I'm going to diiiie! Seriöst det är kanske 50meter att gå där folk kan se mig men ändå liksom, det är inte kul. Jag känner mig helt naken!
Andra problemet är att jag måste åka hiss 19våningar, och det är en glashiss! Jag kommer spy, jag känner det redan nu. Har haft mardrömmar om den där jävla hissen! Fast det är ända bra att det är en glashiss, ahah. Jag är fan knäpp, men asså jag hatar hissar överhuvudtaget. Åker aldrig hiss om jag kan undvika det!!

Nä nu ska jag försöka lösa mitt klädproblem! Kommer förmodligen bilder ikväll, men lovar inget! Bloggar nog iaf inte förns typ 8 ikväll kanske, så kika in nångång då igen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0