Nu är det ny veccka och förhoppningsvis bättre uppdatering!

Idag har jag rätt så mycket att göra, ska göra klart min och Hannas termos, pappa och jag hann inte i helgen. Sen är det som sagt svenska läxan. Känner mig stressad redan nu för man måste skriva en förklaring eller nått till sin termos också! Det här kommer ju inte gå bra, teknik är verkligen inte mitt ämne!

Nog om det, som sagt så är det måndag och vi börjar med idrott. Några ska hålla i en lektion idag men jag vet inte om det är inne eller ute gympa.. Tänkte bara visa mina  naglar också som jag gjorde igår!



Såhär enkelt blev det :)


Jag just nu då i mina gympakläder :) Som ni ser är håret mörkt!! :D haha tur att det är en toning har nog betalat över 2000kr för att få tillbaka det som jag hade före toningen från det jag har nu. Men nu har jag lite bråttom om jag ska hinna käka frukost!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!



Hur är det idag?? :)

2010-05-24 @ 16:57:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej:) jo det är bra, själv? :)

2010-05-24 @ 20:43:36
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0