Onsdag ;)

Onsdag idag och jag mår mycket bättre! Skolan idag böjade jue halv 10, skönt som fan. Sen var det meningen att vi skulle få sluta tidigare idag, typ 14.05 men läraren gick hem så vi fick sluta ännu tidigare 11.55 Så himla skön dag:D Lektionerna var väldigt sega. Jag fick reda på att jag ska göra ett extra prov för att hon ska kunna ge mig ett VG i slutbetyget. Men det är förstås om det går bra på provet :) Det får vi hoppas att det gör!

Efter skolan stack jag hem till mormor och käka lunch, skit gott! Sen hem och hämta plattången. Åkte till Hanna vi skulle testa hur det ser ut när vi locka hennes hår, eftersom det är så kort. HAHAH, först innan vi började fixa med det när vi bara hade lockat så höll vi på att garva ihjäl oss! Såg så himla kul ut, som en gammal tant! asså nu menar jag håret!! :D

Lägger ut bilder senare, för nu ska jag ut och springa! Nu är det långhelg också, så himla skönt :D Men kika in senare så får ni se bilder!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0