Visar mitt hus ;)

Tror ni jag har hunnit börja med garderoberna än? Nej, först var jag tvungen att hjälpa pappa som håller på med våran pool. Sen så vart jag tvungen att städa mitt rum lite snabbt, jag lovar det såg förjävligt ut. Så himla stökigt, kläder precis överallt! Men nu ligger allt i tvätten, stackars mamma när hon kommer se min stora tvätt hög :D

Hade lite tråkigt iaf så jag fota lite snabbt i vårat hus, så jag tänkte bara visa er hur det ser ut här hemma hos mig ;) hahah. Inget speciellt, men jag tycker det är kul att se hur andra bor så ni kanske tycker likadant? Här kommer iaf lite bilder från mitt hus :)



Såhär ser det ut när man står i våran hall och är påväg in i huset :)



Vårat badrum :) Älskar våran dusch med radio, ni skulle höra mig i duschen ahahah



Ena delen av vardagsrummet :)



Andra delen, före vi möblerade om idag så stod det där skåpet där teven står nu och teven stod där skåpet står :)



En del av köket :)



Själva köket då:)



Mamma & Pappas ny renoverade sovrum :)



Mitt gamla rum som nu är kevins sovrum, haha, visst hade jag fina tapeter? eller inte.. Kevin har iaf hela övervåningen nu, alltså 2 rum. Jag har jue hela källaren ;)



Kevins andra rum, hans spelrum :)



Mitt rum, det ser ganska litet ut på bilden tycker jag, det är iaf större än det ser ut att vara:)



Min favorit del i rummet :) Mitt sminkbord. Har mycket mer smink och skit än det där men det ligger i mina lådor :D

Ja, nu har ni ju sett i stort sett hela mitt hus :) hahah, seriöst jag hade skit tråkigt så därför gjorde jag det här :) aja nu ska jag ta och duscha innan jag börjar med att rensa garderoberna, om jag äns orkar det idag, det lär ju ta lite tid om man säger så.. Gör nog det nån dag under veckan istället. Sen kl 8 ikväll så blire att glo på wipeout som vanligt sen nån film på 3:an. Sen sova, skolan börjar jue imorgon igen, men det har vart skönt att ha långhelg!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0