Bobbys hårprodukter

Nu har jag testat Bobbys hårprodukter efter att ha köpt dem på Ullared. Vart överlycklig när jag såg att dem kosta 9kr st, skit billigt liksom! Men tyvärr var dem en enorm besvikelse. Jag är så glad att jag inte betalat typ 50kr på kicks för dem styck. Jag har vanligt hår och dem flesta schampon funkar för mitt hår sen gillar man självklart vissa sämre men det här var inte bra! Det lukta inte ens speciellt gott. Sen att jag använde balsamet 2 gånger, och inte lite heller så gick det inte att borsta ut mitt hår och schampot var så rinnande att det liksom rann ur händerna när man skulle massaera in det i håret. Nej jag är så missnöjd som man kan bli. Inget jag rekomenderar iaf. Så ni vet ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0