Fixat naglarna!

Efter jag duscha så fixade jag mina naglar, blev väl hyfsat nöjd. Asså jag tycker det är snyggt bara att det var första gången jag gjorde detta mönster och det blir det inte alltid så bra som man vill ha men övning ger färdighet som sagt ;) Men det duger iaf utmärkt för mig :) Nu ska jag vänta på att Selma ska fixa en låt till mig så jag kan ladda in dem i ipoden. Om det funkar, ibland så går det inte :S aja, bilderna på mina naglar tidsinställer jag i ett inlägg tills i morgon eftersom jag måste ta kort och så på dem först!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Bad Times

Good people of togo i was here ok.

2011-01-16 @ 18:51:28
URL: http://bad-times.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0