Fotat

Har fotat lite nu under kvällen, vart så himla sugen imorse när jag såg hur fint det var utomhus. Bilderna har jag fixat så dem är i ett tidsinställt inlägg som kommer upp morgon vid lunch så får ni se hur det blev! Har även pluggat till datan och snart ska jag gå och lägga mig är verkligen skit trött! Så kanske man är utvilad morgon? Går nog och lägger mig tidigare än dem flesta andra i min ålder och ändå är jag inte utvilad när jag vakna? Hm.. Men jag tror att klockan stressar mig. För när jag lagt mig så tänker jag, jag har ställt klockan ska ju snart upp igen så nu måste jag somna fort, direkt! Och sen så ligger jag bara och försöker och stressar mig själv för att jag inte somnar. Sen på helgen när man inte ställer en klocka så sover jag bara några timmar längre än vanligt och jag somnar fortare på kvällen och jag är utvilad när jag vaknar. Jag är fan konstig och jag vet att ni tänker, Grattis har du kommit på det nu? haha.. Men nu ska jag sova strax!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gumman testa typ ta en liten promenad eller bara vara ute i friska luften och sen duscha och sova! :) Brukar bli bättre, man får för lite friskluft när man pendlar, mkt buss, tåg och skola! :( <3

2010-11-17 @ 20:32:42
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

men det är det som är grejen det första jag gör när jag kommer hem är att plugga för vi har så sjukt mycket läxor och prov just nu. Sen helt plötsligt är klockan 8 och då måste jag duscha sen är klockan 9 och då är jag helt slut men kan ändå inte somna :/ men kanske ska försöka ta en promenad det första jag gör när jag kommer hem. :) <3

2010-11-18 @ 06:18:32
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0