Helg nu :)

Nu har jag precis kommit hem från tåget. Idag var det en sån där vakt där som kontrollera kort och biljett, så blev det problem för mig som vanligt. Jag hade fått Hannas kortnummer på min biljett fast jag tog ut min biljett före hene? :O Men vi tänkte på om det kan vara det att hon trycker upp sitt kort innan jag fått min biljett för att det ska gå fortare. För när jag tog ut min övergång hemma i hallsta så blev det mitt kortnummer på min biljett. Lite konstigt men får fortsätta tänka på det i framtiden så det inte blir fel :)
Gick iaf på stan ett tag med Hanna efter skolan. Vi tog en varsin strips på donken eftersom lunchen var så vidrig att jag var tvungen att spotta ut det på tallriken igen, då fattar ni va? Skolmaten är verkligen hemsk tycker jag, går typ aldrig att käka skiten. Aja nu ska jag sätta på lite musik och läsa lite bloggar!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0