LONG DAY!

Har vart en otroligt lång dag idag. Men även fast mac utbildningen är så himla lång och lite halv jobbig så är den ändå så himla intressant, får lära mig saker jag aldrig vetat om förut! Älskar att utvecklas inom mac för man kan göra så otroligt mycket med dem här datorerna! Så nu sitter jag här och pillar på datan, as kul ;)
Ska snart käka kvällsmat sen blire att glo på Kenza & Tyra show klockan 9 ikväll sen sova. Är väldigt trött just nu hehe, men det borde vara förståeligt eftersom jag har vart lite lost i 3dagar och sen komma in i allt igen när man redan är lite små seg i huvudet och kroppen fortfarande efter allt.
Idag såg vi också på teater på Culturen, det var folk med olika funktionshinder som spela upp en pjäs om Mozart, även fast Mozart är en tråkig teater så var den ändå rolig för det var så kul att se, jag är verkligen förvånad över hur duktiga dem var, sen var dem jätte söta allihopa! Så det var kul :)
Det var väl min dag :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0