Mår bättre

Just nu mar jag bättre, doktorn hitta inge fel som vanligt. Så om det inte blir bättre med min huvudvärk i morgon så ska mamma ringa dit och så måste jag kanske göra en CT skalle(röntga) Men jag kände redan som sagt morse att jag är piggare bara det att huvudvärken inte försvinner, men just nu går jag på alvedon och då funkar det! Så i morgon blir det skola för min del om jag inte vaknar upp med värsta huvudvärken igen. Men det borde ju inte kunna bli värre, bara bättre!
Sen blir jag jätte glad över dem fina kommentarerna från mina vänner, saknar er också! Men förhoppningsvis så blir det skolan morgon, kanske inte kommer vara den mest hurtiga människan, men jag tror lärarna har lite överseende eftersom mamma har pratat med dem så dem vet vad som har hänt och så.
Vi får helt enkelt se imorgon!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Selma

Du skrev till min i lördags? Förlåt men jag kunde inte skriva just då. Skriv så fort du ser att jag är inne, måste få höra vad som hänt. Puss & krya på dig! <3

2010-11-23 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0