Naglar!

Ni undrade ju hur jag gjorde mina naglar, för jag gör dem själv. Jag går inte till något ställe. Man gör olika beronde på hur man vill ha det. Först börjar man med att måla hela nageln eller tipparna i den färg man vill ha. Sedan börjar man med själva mönstret. Då använder man som plattor, som det är gjutna mönster i, sedan drar man på special lack på det mönstret man vill ha, är cirka 10 mönster per platta tror jag. Sedan drar man bort den överflödiga färgen sen tar man en speciell stämpel som följer med där man köper plattorna. Sedan fastnar mönstret på stämpeln sen stämplar du över mönstret på nageln. Hoppas ni förstår vad jag menar! Ska visa er steg för steg med bilder nästa gång jag fixar mina naglar.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0