Oj!

Idag har verkligen bloggen fått lida! Men kom inte hem från skolan och stan före klockan var halv 7 sen åt jag mat och duscha, sen var klockan helt plötsligt 9 och sen börja vi möblera om mitt rum, så nu är jag nöjd. Men jag fick ett antal utskällningar men det fattar jag, fan det var tjocka högar med damm, skäms och berätta det, men visste inte ens att allt det där dammet fanns? vad fan kom det ifrån liksom?! Så i morgon så ska jag damma hela mitt rum! Sen är det rent och fint :) Kanske kommer bilder om någon dag.. Men nu ska jag sova!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Theooda

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-06-02 @ 08:00:26
URL: http://theooda.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0