Så tråkigt

Jag sitter själv här i ett litet rum på skolan eftersom jag har pluggat och det gör jag bäst själv utan massa prat. Men det är ändå så himla tråkigt att jag vet inte vad. Tiden går så jävla långsamt, har ju haft hål från 9.20 och nästa lektion börjar 11.50. Känns som en evighet dit, jag har jätte ont i huvudet nu efter att ha räkna matte och som förväntat så tog det stopp några tal senare efter att jag blogga sist. Och har ju ingen som kan förklara för mig heller. Det är iaf bara 2 lektioner kvar plus mentorstid. slutar 14.40 idag. Maten är skit äcklig, som vanligt alltså. Snälla mormor hitta en lägenhet i stan nu så jag kan åka hem till dig på onsdagarna och få riktig mat! Fryser som den idiot jag är också, har ju bara på mig en topp idag och just nu undrar jag hur långt jag tänkte morse när jag valde kläder? ååh. Får seriöst damp på mig själv ibland. Men nu ska vi vara positiva, lektionen börjar strax så det får man iaf något att göra iaf ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda sköld

i morgon kommer jag i alla fall då får du lite sällskap:)<3<3

2010-11-17 @ 12:19:27
Postat av: mommo

Mitt hjärta gråter lilla Nanna,men jag sa redan igår att det skulle va kallt,det ÄR ju vinter/kramizz

2010-11-17 @ 12:57:37
Postat av: guevacci

Chansa dagens blogg hos mig? Du förlorar ju ingenting ;P

2010-11-17 @ 19:26:09
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0