Besöksrekord!

Idag har jag haft besöksrekord på bloggen, lite kul tycker jag :) Men jag har uppdaterat sämst idag, men det blir så när jag inte mår så bra, min mage slutar aldrig göra ont, det borde ha börjat släppa nu som det brukar men nej det har det inte gjort :( I alla fall så ska jag plugga nu, måste tvinga mig själv! Måste för fan ha godkänt på provet liksom! Jag kommer ihåg hur det var förut, jag skulle ha MVG på varje prov typ och pluggade arslet av mig och då blev det nog för mycket, eftersom prov resultatet blev inte så bra då. Så jag tror att jag behöver plugga lite kanske bara en halv timme per dag i typ en vecka innan provet och sen kvällen före provet så går jag igenom allt och låter någon förhöra mig. Det verkar funka bäst för mig så :) Så det ska jag göra nu, plugga en halv timme sen fixa min inför sängen :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0