Cold

Det börjar bli riktigt kallt ute nu, det är kallt att springa till och med. Fast man svettas som en gris(iaf jag) så fryser man ändå arslet av sig. Brr.. Många tänker väl att det är väl bara att ta på sig mer kläder men hr smidigt är det att springa i massa tjocka kläder? Nej, jag gillar inte det. Jag skulle vilja ha en crosstrainer att springa på, det gjorde jag förut när jag gymmade och det var skönt. I alla fall så lade jag mig i soffan direkt när jag kom in igen och fastnade farm för en film som hette the tenth circle. Den var as bra och jag brukar inte gilla filmer som denna, tror det var en thriller? Men asså den var inte läskig eller nått, men den var liksom spännande och intressant. Värd att se iaf:) Men jag känner mig svettig och äcklig just nu så ska ta och hoppa in i duschen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0