Godissugen som f*n

Det här godissuget jag har haft i några dagar nu verkar inte släppa kan jag säga! Men är fortfarande inte så jätte sugen på läsk, eller jo lite men det kommer jag alltid vara haha. Men godis, ni har ingen aning om hur mycket jag vill ha en fet marabou mjölkchoklad och nått annat gott till! Kanske gjorde jag det för svårt för mig med att sluta med både godis och dricka på en gång? För det var egentligen bara drickan jag behövde sluta med, som jag är beroende av. Gör jag fel om jag åker ner till affären och köper det jag vill ha, GODIS?? Kommer säkerligen ångra mig imorgon eller kanske inte. JAG ÄR SÅ JÄVLA SUGEN JUST NU! Om nån kan skjutsa mig så blire nog godis men annars blir dte nog inte det, kom precis från affären haha, och det är snorkallt ute! Vi får se hur det blir..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0