Hjälp!!

Asså är så himla sugen på en stor fet marabou just nu! Helt sjukt, får panik. Det kryper i mig nu, har inte ätit godis på 1vecka och 3dagar och det har gått toppen, colan är jag inte ens sugen på, inte godis överhuvudtaget heller, bara en marabou. Men nu till saken, från början var det bara cola jag skulle sluta med eftersom det är det jag är beroende utav. Godiset var bara något extra jag la på, åt alltså inget jag skulle behöva ha förbud emot egentligen. Har inte ätit nå godis på hela helgen. Så är det fel av mig att bara köpe en chokladkaka. Fast jag vet att jag kommer ångra mig sen. Kanske är såhär sugen bara för att jag är VÄLDIGT hungrig?! Hjälp mig, säg åt mig att inte köpa en chokladkaka så jag inte gör det.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda sköld

Ta en morot eller en frukt :D <3 lura hjärnan och säg att du klarar det här:)

2010-10-14 @ 19:04:52
Postat av: Nathalie

okej:) men jag klarade det för jag glömde plånboken hemma ahaha. Fast nu är jag glad för det :D

2010-10-15 @ 08:13:49
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0