Home

Är hemma nudå, är skit hungrig skulle kunna dö. Åt en äcklig banan(hatar banan) för att försöka lätta hungern lite eftersom mamma gör mat just nu. Inte för att jag tror den maten kommer göra mig mätt hehe. Något med fisk och det är inte nån favorit kan jag säga men man vet ju inte. Det kan faktiskt var gott men det är tveksamt. Sen är det ju kanelbullens dag idag men inte fan har man fått nån bulle! haha, nädå. Gillar inte ens bullar. Bara ibland och i så fall köpta bullar. Idag har jag slutat dricka cola också för 100gången. Men än så länge känns det bra är inte sugen iaf :)
Sen skulle Hanna och jag börja springa idag också, men vi tar det imorgon istället, för vi var helt slut efter gympan idag och sen har vi läxor att göra också. Hoppas vi hinner imorgon bara för mycket ska vara klart den här veckan. Vi får se.. Nu ska jag plugga :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0