Jag älskar min mamma!

Efter att ha sett filmen vid din sida sitter jag nu här med tårar som aldrig förr! Alla borde se den. Jag är så glad att få ha min mamma här i livet, frisk! Jag älskar henne verkligen mest av allt här i världen. Filmen fick mig att börja tänka, och jag är så glad att få ha min mamma i livet. Skulle inte klara mig utan henne! Vem skulle då ge mig råd, hjälpa mig när jag inte förstår, förklara varför saker är som dem är ibland. Tänker på alla som mist sin mamma, hur starka dem måste vara, jag skulle nog inte kunna leva vidare utan min mamma eller pappa för den delen! Jag älskar mina föräldrar och jag är lycklig att ha dem i livet :) Ibland glömmer man sånt, så det är bra att bli påmind! Nu ska jag sova ^^
Me and my beautiful mom! I love you so much, you are my role model, I will always look up to you!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mami

Men mamma´s hjärta. Nu gråter ju jag, fast lycko tårar ;) Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är världens bästa dotter på alla sätt. Å visst har vi många samtal om allt, både långa och korta, galet roliga och trista, men vi lär oss alltid något både du och jag...å det e lärdomen som är intressant, det är den vi växer av =)

<3 <3 <3

2010-10-25 @ 09:52:46
Postat av: Nathalie

I love you <3

2010-10-25 @ 13:57:46
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Jennie

Naw, ni är lika varandra :D!

2010-10-28 @ 17:56:36
Postat av: Nathalie

haha, lite lika kanske :) <3

2010-10-28 @ 18:46:14
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0