Looov

sämst uppdatering tyvärr men haft fullt upp idag. Skolan var okej, gjorde engelska provet, vet att iaf att får G men vet inte om jag får MVG den här gången, fast jag svarade på allt utan problem men ändå känns något konstigt, vet inte vad bara. Aja, slutade tidigare, Hanna och jag stack och åt på donken, har vart sugen hela veckan haha. Tog tåget hem till Hallsta följde med hem till Hanna, vi har suttit bänkade framför skolkatalogen och kollat på alla 27 skolor typ haha:D Sen gick vi till våran gamla skola Lindbo där det var gala kväll. Typ uppträdanden och så visar dom saker som dom gjort typ smycken. Lika tråkigt som vanligt, är så glad att slippa den skolan. Visst hade jag dom bästa lärarna men själva skolan är så himla sämst. Har nyss kollat på idol, tycker det är synd att Daniel åkte ut men men. Nu ska jag gå och lägga mig! Sleep tight!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0