Mätt och glad :)

Åkte hem från stan med halv 12 bussen så jag var i hallsta 12:) Gick till ica och köpte sån där sallad man får välja själv, så himla gott! Sen åt jag den och glodde på nått gammalt top model avsnitt på tv. Nu har jag nyss läst lite bloggar och nu ska jag strax sätta igång med att plugga!
Har märkt nu att designen ändras för dem som kommenterar men inte för dom som inte kommenterar? hel konstigt ju! Men ni kan bara lämna en tom kommentar så kommer det ändras för er också, och jag vet att det ska inte vara så men jag vet inte vad problemet är så :/
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

bäst man kommenterar då så får jag se vad som händer :-)

2010-10-21 @ 14:29:39
Postat av: Markmolly

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-09-02 @ 07:31:43
URL: http://markmolly.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0