Puuh!

Blev lite dålig uppdatering ändå idag hehe. If skrev min engelska bokrecension och fixade mig. Vid halv 4 tror jag så gick(någon har ju snott sadeln på min cykel) jag med min lillebror till Ica för att hjälpa honom hitta den ben & jerry glassen jag köpte senast eftersom han inte vet hur den ser ut och jag vet inte vad den heter haha.
Sen när jag kom hem så dammsög jag hela huset tog väl en halv timme. Sen bestämde jag mig för att gå ut och kratta tomten har väl tagit 1.5 timme. Sen i morgon ska jag klippa gräset :) Så tycker faktiskt att jag har vart lite duktig idag iaf! Men jag har fått så mycket på sistone så jag känner att jag vill ge lite tillbaka eftersom jag vet att mamma och pappa inte har tid med sånt :) Nu ska vi snart äta kvällsmat sen blir det nog någon film och lite popcorn :)
Det enda jag har planerat tills i morgon är att åka till stallet och kolla på Hannas lillasyster Sara när hon ska rida, saknar faktiskt ridningen och hästarna jätte mycket så ska bli kul att åka ut dit :) Hoppas Hanna följer med också så jag slipper sitta själv på läktaren och frysa haha :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0