SÅ JÄVLA ÄCKLAD!

Jag har nyss sett en video med världens typ största finne klämmas, det var så jävla vidrigt så jag varnar er att kolla inte om ni är känsliga, mamma, du ska inte kolla eftersom du inte ens kan se mina finnar klämmas! Men Hanna du måste kolla på det här så får vi diskutera det imorgon hahhaaha. Nej fyfan kommer ha mardrömmar fram över kan jag säga, jag kan säga såhär, video var cirka 4min lång och det slutar aldrig komma under de 4 minuterna!! Gah, jag är så äcklad just nu asså, kan inte ens förklara!! Nej nu ska jag sova, förhoppningsvis utan mardrömmar :D
Här är länken för de modiga som klarar av att se, http://anaginas.com/2010/october/ni-maste-kolla.html?_tmp=87d94f9f05b74feacac0f9d2a981e55b9fb06544   Klistra in det i sökfältet där uppe!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0