Snart idol!

Jag har suttit och tittat ikapp på alla Kenza & Tyra show avsnitt eftersom jag inte har hunnit se ett ända. Jag tycker verkligen att showen är grymt bra och den bjuder på många skratt! Tycker Tyra och Kenza är två grymma tjejer, gillar dom starkt! Så nu ska jag försöka orka vara vaken varje torsdag och se det så jag slipper komma efter haha:D Nu börjar iaf idol strax så ska gå upp och sätta mig med mamma och pappa och glo på det, Jag gillar Daniel, hans röst är speciell. Sen är det synd att Alice har hoppat av tycker jag för jag gillade henne också. Menmen. Temat ikväll är Beatles(stavning?) så det låter lite tråkigt, inte riktigt min musik smak dvs, men ska titta ändå! Just det, jag drack ett glas cola till kycklingsalladen nyss, kände mig redo för det, så från och med nu så blire att jag får dricka cola, ett glas varje fredag, men inte mer!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0