Hola :)

Onsdag idag då, dagarna bara rullar på. Fast jag är redan skoltrött. Hittills har det vart okej att stiga upp på morgonen och se vad dagen har att erbjuda eller vad man säger men nu orkar jag inte längre! Vill inte gå upp på morgonen, lektionerna är tråkiga förutom när jag och Ella flummar hehe.
Men iaf på min nya mac som vi fått från skolan så är det ju cam och det finns flera roliga effekter på den:D Så jag har precis suttit och haft lite kul med den, tänkte visa lite bilder nu haha..

hahaa, ah ni ser ju:) Skit kul är det:P Tycker faktiskt om min nya mac, trodde först att jag aldrig skulle säga det. Tyckte först innan vi fick den att det skulle bli drygt att behöva sitta och lära sig allt på nytt osv.. Men jag älskar faktiskt den här datorn den är verkligen jätte bra och om man får köpa ut den efter 3:an så vill jag definitivt göra det! Nu ska jag plugga lite sen får vi se vad som händer :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0