Lagat mat

Hann inte börja packa för då blev jag tvungen att börja med kvällsmaten, makaroner och fiskpinnar blev det. Pappa och Kevin gillar det, själv är jag inte så förtjust i fiskpinnar men 1 kan jag äta iaf :) Men nu ska jag sätta på musik och påbörja packningen! Här kommer en liten snabb lista :)
  • smink
  • plattång
  • smycken
  • hårborste + kamm
  • tofsar & hårnålar
  • trosor
  • strumpor
  • bh:ar
  • 2 kvälls outfits(typ klänningar)
  • 2dags outfits(jeans & topp)
  • Engelsk bok & godis till bilresan +IPOD :D
  • bikini
  • bindor(kanske får mens)
  • pyjamas
  • deodorant
  • kamera
Har säkert glömt något men det hinner jag lägga till imorgon! Nu ska jag snabbt ta fram allt det sen måla naglarna sen se på idol klockan 8 :) Så måste skynda lite grann :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0