Letters to Juliet

Har kollat på filmen Letters to Juliet ikväll och gud va den var bra! Verkligen ett filmtips till alla! Den handlar om kärlek. En dag för 50år sen skrev Claire ett brev till Juliet och hoppades på ett svar. 50år senare när Sofie hitttar brevet svarar hon på det(som Juliet) och Claire kommer genast till Italien där filmen utspelar sig. Med sig har hon sitt barnbarn Charlie. Charlie letar upp Sofie och är arg på henne för att ha besvarat brevet. Tillslut så börjar dom iaf att leta efter Lorenzo(Claire's kärlek) och under tiden händer saker mellan Charlie och Sofie. Charlie hatade Sofie från början och Sofie är i Italien med sin fästman. Ja vill ni veta slutet så får ni helt enkelt se filmen. Jag lovar ni kommer inte ångra 1h 45min av ert liv för den här filmen var verkligen värd den tiden! Jag hoppas ni ser den ;)


Nu ska jag sova, go natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0