Snart idol :)

Nu börjar snart idol. Ska såklart kolla på det! Men iaf idag kom skolfotot hem, är bara jag som hatar det eller?! Vill seriöst börja gråta varje gång, jag verkligen hatar det. Men snäll som jag är så ska jag ändå dela med mig, för det här är inte värsta bilden på mig men den är fan inte bra alls. Varför ska det vara så jävla svårt egentligen att få en bra jävla bild? fattar inte, jag lyckas aldrig!
haha seriöst dör, man kan väl inte se värre ut?! aja, man får hoppas det blir bättre next year :)
SP klassen jag gick i, fick ju veta samma dag som jag tog kortet att jag fick byta men då var det redan för sent att hinna ta kort med OP gruppen så.. Jag är iaf 4:a på raden högst upp från vänster.
Och det här var anledningen till att jag cykla ner till affären, hade sånt jävla sug efter Marabou choklad haha:D Körde på med mina 2 favoriter på en gång ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh mint krokant.. -.- mums! de e fredag imorn, då kanske jag ska köpa en sådan då när jag drar till V-ås ;) haha! =P <3

2010-09-16 @ 20:42:48
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahhaha, gör det för det var svin gott :D haha<3

2010-09-17 @ 07:55:06
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0