Trött men skönt med fredag ;)

Nu är helgen här! Så himla obeskrivligt skönt asså! Men det blir ändå massa plugg hela helgen, det är prov på tisdag igen fast på egenvård. Så det måste jag plugga sen måste jag räkna matte igen, fast ligger nog bara 10sidor efter den här gången, men våran lärare planerar som en idiot! På en vecka(3lektioner) Där han pratar bort 2 av dom och då är jag seriös! Ska vi iaf hinna räkna typ 100tal på?! Det funkar ju liksom inte, för han står nästan varje lektion och har genomgång i 40min fast vi har förstått efter typ 20min.... Usch, sen fick han damputbrott idag för att folk sitter vid datan istället för att räkna och det kan jag förstå, men han skäller på hela jävla klassen ändå, jag hade inte ens min data med till matten för den behövs inte där och så är han skit arg ändå? Nej matte hatar jag fan :(
Engelska provet idag gick iaf bra, eller det känns bra jag svara på allt och jag tycker allt var lätt så det måste ju ha gått bra :) Men det återstår att se tills nästa vecka om han rättar snabbt, som jag hoppas!
Nu ska vi iaf snart hämta hem nå mat här hemma, känner för en pizza idag, sååå Gott! Har ju tagit kycklingsallad dom senaste veckorna som jag har ätit utemat, senast igår. Så det får faktiskt bli en pizza idag :) Sen blire dipp & chips ikväll och idol och sen nån film om jag orkar hålla mig vaken så länge :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0