Bästa vän<3

Måste skriva av mig lite bara, asså just nu så tycker jag skolan är skit jobbig. Jag vill ju ha Hanna bredvid mig men det är ju inte så längre och jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Jag behöver bara ha henne där. Hon som förstår mig genom att bara kolla mig i ögonen hon som alltid får mig att skratta hon som alltid finns där och hon man alltid litar på. Nu går vi ju 2 olika program och ser bara varandra lite snabbt ibland och fy vad jag hatar det. Det är det som får mig ledsen för jag älskar verkligen Hanna, hon är en sann vän en sån som alla borde ha. Jag kan inte ens förklara hur snäll hon är! Hon är min bästa vän och jag vill aldrig förlora henne. Och jag säger inte att jag kommer förlora henne bara för att vi går olika program men skolan är så himla tråkig just nu utan henne. Jag fattar liksom inte hur jag ska klara 3 långa år utan henne. Aja nu vet ni iaf vad jag är ledsen för. Nån kanske tycker det är fjantigt eller nått men det skiter jag i för dom förstår bara inte.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag älskar dig med natta, jag vet att vi kommer hålla ihop för alltid även fast vi inte går samma program<3 Du är min bästa vän<3

2010-09-05 @ 10:10:26
URL: http://hannadimberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

<333

2010-09-05 @ 12:06:26
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0