Fotat med josse!

Jaa, idag har jag och josse varit ute och fotat i cirka 4timmar, jag fick testa hennes objektiv som man kan zooma mycket mer med och fyfan, jag är kär! Nu har jag verkligen fått tillbaka fotolusten! Ska köpa ett liknande objektiv och sen blir det ut och fota för mig! Sen har hon lärt mig lite mer och visat typ vad man kan fota och hur man ska tänka osv :) Så nu kan jag liksom se saker själv typ det där trädet var coolt osv haha :) Vi sitter just nu och lyssnar på musik och redigerar bilder! Här kommer några bilder på oss mitt inne i fotandet!
Dem andra bilderna kommer kanske imorgon, fotade över 300bilder idag så har lite att visa, men först redigera!
Har iaf fixat josses naglar för ett tag sen, leopard mönster ni vet som jag brukar ha :) Nu ska vi snart se nån film och mysa med lite gurka och dipp :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0