Händelser från Turkiet!

Ja där nere va vi med om massa roliga saker och jag tänkte dela med mig av vissa nu haha.
När vi precis checkat in på hotellet och ska följa mannen som bär våra väskor till rummet så ser vi att det är hiss(vi fick på 4:e våningen) och jennie och jag åker inte hiss haha så Jennie säger till han som väntar we take the trapps, jag typ dog av garv och han fattade ingenting av vad hon sa så fick jag säga steps istället och då fattade han haha.
Sen när Jennie ska fråga priset och börja pruta(hon är grym på det) så säger hon what it cost och det var också så himla gulligt haha :D
Och sen fanns det en personal på hotellet som var lite speciell haha. Han försökte hela tiden ta kontakt med mig och stod och glodde när jag solade och så och sen en gång när jag kände att han stog och glodde så tittade jag dit lite surt men vet ni vad han gör då? Jo han sätter på låten I wanna make love right na na na och ställler sig och börjar kasta med spritflaskor och tror att han är as grym, nej usch vad pinsamt.
Sen var det en annan kille på basaren som slog till mig för att jag vägrade köpa badshortsen om han inte gick med på mitt pris så då vart jag fan lite rädd haha och sen sa han helt plötsligt något på sitt språk till mig och då stog hans son(typ 40bast) bakom och titta på mig från topp till tå och ja sa att jag inte förstår han bah: You make good wife! AHAHA men dem såg så seriösa ut så jag fick panik och fick min grejer och gick haha.
Sen var det en annan kille på basaren som hela tiden ville att jag skulle ta en drink med honom och vi var säkert där och handlade 5 gånger för hans affär var bra så jag fick hitta på 5olika anledningar till varför jag inte kunde ta en drink haha, och så säger han till Jennie I really like your friend but I don't know what she think about me och typ väntar på att jag ska säga att han är snygg eller nått fast han var skit ful haha, nej det var pinsamt haha. Det hände fler roliga saker men kommer inte ihåg allt just nu så.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0