Klar, för så länge!

På en halv timme har jag skrivit ihop ett än så länge 4sidor arbete, är faktiskt nöjd! Kan inte göra klart det helt före mamma kommer hem för jag måste intervjua henne och sedan analysera hennes svar, men det tar väl ytterligare en halv timme ungefär sen är jag klar! Så nu ska jag ta en välförtjänt lång dusch! Så hörs vi senare, ska nog fixa en lunch också. Fast nu kom jag på, att jag kan ju i och för sig städa bilen invändigt åt mamma så slipper hon efter en hel arbetsdag, sen blir det duschen och fixa lunch!. Ja så får det bli!
UPDATE 5 MINUTER SENARE: Jag kommer ut och tänker sätt igång och så kommer jag på att mamma har ju fan tagit bilen till jobbet. Får väl laga lunch istället.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0