Lite mer ni inte vet om mig..

Jag brukar ju dela med lite i taget ibland om saker ni inte vet om mig:) Nu tänkte jag visa lite musik som förmodligen vissa inte tror jag gillar. Men saken är den att ingen musik idag kan slå musiken från när mina föräldrar var unga, jag fullkomligt älskar dem låtarna! Så underbart fina texter och det är svårt att hitta sångare som lyckas få fram känslan i låten med sin röst sådär bra idag :) Så här kommer ett par låtar, ni borde ta till er!
En favorit, så otroligt fin!
Def Leppard - Love bites
Whitesnake - Is this love
Bryan Adams - Heaven
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

sv: okej :D tack så mycket för tipsen! längtar verkligen :)

2011-04-03 @ 18:51:04
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0