Maddi Jane

Jag är helt stum, började för några månader sen när jag såg att lite större och mindre bloggar för den delen också skrev om henne och sen dess har jag följt henne lite. Den här tjejen är 11år, hör ni??! 11ÅR!! Och sjunger så otroligt bra, jag fattar inte. Men sjukt begåvad är hon i alla fall och jag hoppas hon slår igenom stort, det borde hon göra. Önskar henne verkligen all lycka till i framtiden för den här tjejen kan sjunga! Här kommer lite videos där hon gör covers:)
Impossible by maddi Jane
Breakeven by Maddi Jane
Just the way you are by Maddi Jane
Det här var bara 3klipp, sök annars på hennes namn på youtube så hittar ni ännu mer underbar musik med henne!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0