Oj då..

Jag skrev ett inlägg tidigare men jag måste ha glömt att trycka på publicera haha, vet ni hur många gånger det har hänt? :P Iaf sen jag senast skrev så har jag lagat lunch och gjort klart svenskan och sen kom Jennie och då följde jag med henne till stan, hon köpte en kameraväska och sen gick vi igenom ikea och tog en mjukglass på vägen ut :) Sen åkte vi hem och jag gjorde klart ännu ett arbete, träningsdagboken, den blev 6sidor :) Så nu funderar jag på om jag ska få slappna av och se ett avsnitt av världens bästa hotell, har missat dem 3 senaste. Eller om jag ska fortsätta plugga och påbörja arbetet med hemprovet. Jag vet att det är skönast för mig imorgon om jag börjar med det idag så har jag lättare att komma igång imorgon men jag känner att jag pluggat tillräckligt idag ändå haha. vi får se hur jag gör, något jag iaf ska gör ikväll är att se en unge i minuten!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0