Onsdag 13/4 11

Holy shit, it's only 7 days left!! Vet ni hur glad jag vart när jag kom det när jag skulle skriva rubriken nyss??! :D Men känner också en liten stress haha, men det är det att man måste ju flyga för att komma utomlands och jag hatar det verkligen! Nu har det skakat och hållit på så många gånger så det är inte konstigt att man blir rädd! Men det ska nog gå bra, folk åker flygplan hela tiden så varför skulle just mitt krascha, eller hur? :)
Något jag hatar med den här datorn(macbook) är att jämt när jag skriver lite längre texter så går det inte att göra blank rader här på bloggen, så när jag trycker på publicera och så kollar jag hur inlägget ser ut då är allt ihop tryckt och jag själv tycker det blir jobbigt att läsa då så jag kan ju förstå om ni också tycker det. Men vet inte hur man fixar det? någon som vet hur man fixar det? :)
Nu ska jag käka frukost och sen gå iväg till bussen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0