Onsdag 6/4 11

Fastnar inte på bild idag haha, så väljer en gammal bild på jag och bästa vännen!
Hade iaf sovmorgon som vanligt idag, gick upp 10 :) Så skönt att sova, behövdes verkligen! Ska snart gå iväg till bussen, har bara en lektion idag, matte och sen mentorstid sen slutar vi :) Mamma ska komma och hämta mig och Hanna också tror jag sen ska vi kika på city gross som öppnar i västerås idag :) Sen hem och plugga, plugga, plugga. Måste ju gör klart saker i förväg eftersom jag missar några dagar i skolan eftersom jag ju åker till Turkiet om 2veckor :) Tiden har gått så jävla fort, fattar inte alltså?! Men det ska bli skönt, behöver det just nu :) Så vi hörs när jag pluggat färdigt, blir nog inte ens klar idag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0