slow motion.

Det är så sjukt det där, att när man sitter i skolan så känns en minut som en evighet men när man väl kommit hem, ja då går en timme på en halv sekund om ni fattar vad jag menar?! Så värdelöst. Har inte gjort något vettigt sen jag kom hem men det har varit så skönt och jag skäms inte att säga det för jag har pluggat i så många dagar nu. Skulle väl egentligen behövt plugga idag med, men vafan, mitt liv går inte ut på att plugga, jag måste få lite lugn också, men nu är resten av veckan rolig så det känns lite lättare än den här dagen har varit.
Tänkte bara visa en kommentar här, en sån som får mig att le, att känna kärlek, att känna glädje för att jag har folk omkring mig som betyder så himla mycket!
Det värmer i hjärtat när man får en sån fin kommentar och Jennie, jag älskar dig gumman! <3
Så som ni ser, imorgon ska ja träffa min kusin Jennie efter skolan och gå på stan och fixa det sista inför Turkiet :)
På torsdag så har min kompis från Skellefteå kommit hit till Hallsta så då ska hon möta upp mig på stan efter skolan :) Sen kanske hon sover hos mig och följer med till skolan på fredag, det är inget helt bestämt än, vi får se hur de blir men det ska bli så kul att träffa en av mina bästa vänner! Sen i helgen så ska jag fixa sista plugget och börja prova kläder att packa till Turkiet :) Ja resten av veckan blir rolig, men min lilla gumma Hanna ligger fortfarande sjuk hemma, så fortsätt krya på dig <3 Nu ska jag se klart på filmen jag börjat på, sen blir det sängen, har ju sovmorgon till 12 imorgon, härligt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0