dagen..

Ja först idag så gick vi som sagt 5km och sen ikäll tog ja mig ut och sprang en 3km vända så känner mig ganska nöjd med dagen. Skulle ha fixat naglarna men hann inte och sen skulle jag ju ha träffat Amanda också men det blev inte heller av. Imorgon ska jag iaf rota igenom alla skolsaker och förbereda allt sånt. Sen ska jag fixa mina naglar och kanske ta en löparvända igen.  Sist hade jag träningsvärk som fan dagen efter haha. Nej nu är det dags för mig att krypa ner under täcket och drömma mig bort, fast jag gillar ändå inte att somna ensam, för då ligger jag bara och tänker, en massa jobbiga tankar som aldrig tar slut och ibland kan jag komma på mig att klockan är 3 och jag ligger fortfarande och funderar och då kmr paniken att nu måste jag somna ska ju upp snart och woila så har vi en sömnlös natt. Så här är det ganska ofta för mig, jag önskar att jag bara kunde lägga huvudet på kudden och somna som många andra men sån har jag aldrig varit, mamma säger att jag har lltid varit en tänkare och det har jag nog, sen är det nog lite på gott och ont, för jag tänker ibland på saker som jag bara borde skita i och lägga min energi på något annat men det går liksom inte. Vet inte om ni hänger med om vad jag snackar om eller om ni ens läst ner hit men nu vet ni iaf något nytt om mig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0