Den här söndagen..

Har jag inte gjort så speciellt mycke. Vaknade vid 11 och gick upp och käka frulle och titta igenom lite bloggar. Sen lagade jag lunch åt pappa och Kevin sen stack jag iväg och sola med Hanna, låg 25min och helvete vad varmt det blev, trodde jag skulle dö ett tag haha. Men det är ändå så skönt att bara ligga där och koppla av :) Nu syns det iaf lite att jag fått färg. Hanna den lilla busen blir jätte brun efter en gång i solariet men det gäller att ha dem rätta pigmenten och det vet nog dem flesta att mina inte är dem bästa haha.. Bränner mig så fort jag åker utomlands trots att jag smörjer mig med 40+ i solskyddsfaktor :( Har ju bränt mig riktigt illa en gång så jag är försiktig nu för tiden då doktorn sa att jag har ökat min cancer chans med 50% :(
Sen har jag pluggat hela eftermiddagen, nu har jag bara 2sidor kvar i häftet sen är det klart och jag ska fortsätta med det imorgon för nu har jag skallebank. Funderar på att cykla iväg till affären och köpa något onyttigt haha... Men imorgon tänkte jag att jag ska sluta med cola och godis ett tag igen, så nu när jag sagt det här på bloggen så ska jag försöka att inte bryta det första veckan, det vore ju pinsamt! Men det är imorgon det :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0