Låtar jag spelar sönder just nu..

Jag älskar musik men det vet ni nog redan och när jag är hemma så är det aldrig tyst för jag sjunger typ hela tiden så fort jag inte pratar med någon, fråga familj och vänner så får ni se haha. Jag är ju också en allätare, lyssnar i princip på allt, ja förutom skrik musik då, det klarar jag bara inte av att lyssna på. Och jag kan gå från att en vecka bara lyssna på tempo musik till balader veckan därpå och sedan rock nästa, ja ni fattar. Just nu har jag fastnat för Tyler Ward och Julia Sheer, dem gör ju olika covers och jag älskar varenda än av dem, många gör dem bättre än orginalen om ni frågar mig. Tillexempel Justin Biebers låt Baby, Tyler gör den tusen gånger bättre och får liksom in känslan i låten. Så vill dela med mig av några av min favoriter! Förmodligen så har flera av er hört dem förut men jag vill inte att någon av min läsare ska missa den här killen och tjejen! :)











PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina [email protected]

Hade aldrig hört de här två förut men det var riktigt duktiga :D

2011-08-21 @ 19:35:23
URL: http://matinasvarld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0