Skön dag imorgon igen!

Ja imorgon har vi bara en lektion igen som i tisdags, vi har individuellt val(jag har matte B) klockan 8-9.30 sen slutar vi, så himla nice! Sen ska Hanna och jag ta en liten snabb tripp på stan :) Tidigare idag var Hanna och jag och solade, känns dock som att jag inte får någon färg alls medan hanna blir brun som en bajskorv, nej men ni fattar vad jag menar haha :)
Just nu sitter jag och snuttar på lite te, gillar egentligen inte te, tycker det är beskt. Men nu i Turkiet fick jag smaka äppelte och satan i gatan va gott det är! Älskar det. Ser lite på efterlyst samtidigt som jag slösurfar här på datorn. Väntar på att mamma ska sluta jobbet så att nico får hälsa/busa av sig och sen kan jag äntligen gå och lägga mig :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0