svar! :)

Eftersom Mia inte har angett någon blogg som jag kan gå in och svara henne på så tänkte jag att jag svarar här i ett inlägg. Hon frågar vilken färg jag använde på den här bilden -->  och svaret är att det är min naturliga färg, förutom de sista i topparna som är lite slingat. Jag vet ju inte vilken färg du har men om du har blont så tror jag att vilken ljus brun färg som helst blir ungefär som min på bilden och är det färgen som är i topparna som du vill ha så är det gyllenblont som gäller :) Men det jag rekomenderar är att gå till frisör och ta med bild på färgen du vill ha i håret så brukar det fixa sig. Det är värt den där extra hundralappen när du får det som du vill! ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0