True talent

är vad jag glor på just nu. Förstår inte att det kan vara så jobbigt att höra en låt efter så många år. Jag kan bara inte höra håll mitt hjärta som var första låten ikväll, tårarna kommer på en gång och det känns som att jag ska bryta ihop. Jag saknar min farfar så hemskt mycket att det gör ont. Nästan varje dag så tänker man på honom när man hör eller ser något som man kan koppla till alla minnen med honom. Han var verkligen världens bästa farfar! Ställde alltid upp och gjorde allt för oss barnbarn men tyvärr drabbar den där jävla cancern ibland dem som minst förtjänar det. Cancer borde drabba dem idioter som mördar och våldtar folk, för dem är inte värda mer än det enligt mig. Efter true talent blir det att stupa i sängen är helt slut! Men imorgon ska jag och bästis ha en "vi" dag när vi gör det vi vill, provar dem fulaste kläderna vi kan hitta, bara pratar om allt mellan himmel och jord och sen avslutar vi kvällen med mat och bio! Det är så skönt när vi får gå bara vi 2 utan någon annan som stör, då älskar jag livet när det bara är jag och min bästa vän som jag litar på till 10000000% Så jag ser fram emot imorgon :) Men nu är reklamen slut!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina [email protected]

Sv: Du är så snäll du! :*

2011-08-25 @ 21:54:23
URL: http://matinasvarld.wordpress.com
Postat av: Hanna

kommer bli världens bästa dag<3

2011-08-26 @ 10:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0