True Talent

Gud så berörd jag blir sitter här i tårar sen första rösten och jag gillar alla hittills! Programmet är mycket bättre än idol och jag kommer följa det! Ni borde ta er en titt om ni inte redan gjort det :)

Tidigare idag var hanna och jag och solade lite, skönt! Men dock hamnade lite av mitt hår kvar så nu har jag fula märken men dem var inte så jätte tydliga och dem försvinner ju snabbt :)


Sen har jag lagat mat idag, tacos! :D Och städat båda våra bilar invändigt, eller vi har ju 3st men jag städade pappas jobb-bil, och våran stora BMW X5:an inte den lilla caben z4:an. Pappas jobb-bil städade jag i höstas och den är redan dubbelt så skitig igen haha, men det blir ju så med oljiga och smutsiga händer och kaffespill lite här och var.. Sen i helgen så blir det att klippa gräset och sen är jag värd lite pengar, 1500kr rättare sagt :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina [email protected]

Man tackar ju aldrig nej till pengar direkt :D

2011-08-23 @ 21:13:47
URL: http://matinasvarld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0